Idol - Vem gillar du ?










Jag gillar Kevin, han rockar fett !!!!
Inte bara idag utan han har varit jättebra varje vecka.
Så ur min synpunkt står han som finalist i Globen
tillsammans med Alice........
........sorry, men Johan Palm kan faktiskt inte sjunga !!!!
(Han har gjort ett bra framträdande och det var förra veckan
då han blev coachad av Charlotte Perrelli
så jag hade ju en vild förhoppning om att han hade lärt sig
att hantera rösten efter det.....men NEJ.....det funkade endast
en gång, idag har det låtit för jävligt stundtals)
Min åsikt !

Vad tycker du ???



Ha en fortsatt trevlig fredagskväll !!!

Kramis / Vindruvan









Kommentarer
Postat av: Bir

En RIKTIG rockare ska låta för jävlig stundtals!!

Eller hur Tobbe (du är ju en rock diggare eller?)


2008-11-07 @ 22:25:07

Postat av: Bir

Det var ju synd att Lars åkte. Jag ville att Robin E skulle åka i dag. Jag tycker att han har blivit sämre och sämre.


2008-11-07 @ 22:41:41

Postat av: Linda

Kanske inte från allra första början, men från förra fredan tror o tycker jag att Kevin kommer att vinna hela skiten. Han är ju jätteduktig o jag gillar hela hans personlighet. En värdig vinnare redan nu alltså. Kram på er!


2008-11-08 @ 09:00:24

Postat av: Marianne

Ja jag hålller med. Kevin är en värdig vinnare. Han är så ödmjuk över att få vara med i Idol och så är han en riktig entertainer.

Jag har gillat Lars sångstil men tycker att alla hans föraktfulla uttalanden (om det nu stämmer vad tidningarna säger)om Idol gör att han inte ska delta längre. Så det var rätt att han åkte ut nu så att det som verkligen är tacksamma för att få vara med i Idol fick stanna.

Det är ett starkt fält kvar. Nu handlar det mycket om vad kommande teman är. Av killarna tror jag bara att det är Kevin som klarar vad som helst. Jag slår vad om att han blir vår nästa musicalstjärna. Alice verkar ju också klara det mesta. Hon har en helt underbar röst. Lille Johan P får hur det än går nog en tid i rampljuset som flickidol. Vem vet när han är ur målbrottet kanske han blir en stjärna.

Idag är det ledig dag så då måste jag börja packa så att jag kan köra bort lite i helgen. Kanske till förrådet på Kungsholmen idag när det inte är trängselskatt.

Ja min bil är lagad. Och har ni varit med om det. När jag tog fram plånboken på bilverkstan så sa dom: nä det kostar inget!!!


2008-11-08 @ 09:20:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0