Let´s party


Tjenixen allihopa !!!

Nu först är jag inne här och kollar att allt står rätt till.....
Ledsen att jag inte har underhållit er idag, men jag har haft fullt upp.
Jag har fortfarande inte tid egentligen, men jag hinner med att publicera
bilden jag tog alldeles nyss på Cattis & Fabio innan de stack iväg på ett
disco som 3 av deras kompisar har hyrt nu när de fyller 18 år.

Hoppas att ni får det megaskoj !!!!








Till er andra: Ha en fortsatt lugn och skön lördagskväll.....
 ......om ni inte gör som Cattis förstås och går på party för då är
det ju bara att rocka loss !!

Tjing tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Hmmm är snyggingen Fabio en ny pojkvän?


2008-11-08 @ 23:03:24

Postat av: Vindruvan

Nix !!!

Fabio är en kompis som Cattis har lärt känna sedan hon kom tillbaka från Argentina. Han går i samma skola och i samma årskull. Han var oxå borta ett år fast i USA.

Dum fråga om pojkvän förresten....

Cattis hävdar att hon inte har tid för sådant just nu.....ehum.....hur länge det varar är det ingen som vet.



Tjing


2008-11-08 @ 23:57:52

Postat av: Marianne

Sover alla idag utom Bir förstås. Hon arbetar väl. Flitig som hon är.

Själv håller jag på att packa för fullt och sortera vad jag ska ta med till dalarö och vad som kan magasineras i tre månader.


2008-11-09 @ 14:32:01

Postat av: Ritva

Här är det grått. Har inte ens orkat ta mig ut. Jag skickade Stefan på fars dags promenad med tösen och städade huset under tiden. Bra present , fick jag höra.

Har Tobbe fått kaffe i sängen eller sov dottern efter gårdagens fest? Hos oss var bara dottern den pigga. Killarna fick ha sovmorgon.


2008-11-09 @ 15:43:14

Postat av: mariaaaaaa

Was für ein schönes Bild von euch beiden..!! du siehst wunderschön aus Süße.. Freu mich schon auf das nächste Wochenende.. Ganz liebe Grüße auch an deine Ellis Pia und Tobbe.. MARIA


2008-11-09 @ 18:45:57

Postat av: Vindruvan

Halloj Maria !

Freut mich, dass du meinen Blogg gefunden hast ;-) DANKE !!

Hast du gesehen, dass du alles übersetzen kannst mit dem google-sprach-tool ??

Ich hoffe alles läuft prima bei dir !

Viel spaß wünsche ich euch dieses Wochenende, toll das ihr euch alle wiedersehen könnt. !

Liebe Grüße

Pia


2008-11-09 @ 19:13:48


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0