Mina julkort är klara - är dina?


Yeeeeeeees !!!!!!!

Det är inte ens december månad ännu och jag är redan
klar med julkorten......UNDERBART !!!







(Ni som följer bloggen och känner mig vet att jag tillverkar dem
från scratch varje år och nu vet ni andra det oxå. )

Förstår ni hur jag känner ???
YES, LÄTTAD är ordet !!
Jag brukar inte vara så här tidig, undrar vad jag har missat ??
Förresten klar och klar......adresserna måste ju skrivas förstås,
men det är ju en "piece of cake" om jag jämför med vad jag
har gjort med korten hittills.

Har till och med varit till posten och skickat iväg det första
kortet......
.........vá, redan tänker ni nog då?!?!

Det kortet ska fara ända till Argentina till Cattis familj,
Patricia, Trancelino, Eliana och Lukas. LOVE YOU !!
Postgången är väldigt långsam så jag får sitta här och
hålla tummarna att det ens hinner fram till julafton, fast mest får
jag hoppas på att det kommer fram överhuvudtaget, för det är
ju inte heller säkert.

Ni andra får lov att vänta lite till innan jag skickar iväg korten.


Har du fixat dina julkort ännu ????
Vad tycker du om att skicka julkort ????


En tradition som jag ALDRIG (fast man ska aldrig säga aldrig)
kommer bryta det är att tillverka mina julkort själv från scratch,
det kommer jag göra oavsett hur datoriserad
vår värld än kommer att bli.
Dessutom är det härligt att kunna skicka dem tradionellt med den
normala posten och inte via datorn.
Jag är väl lite gammeldags vad den biten beträffar.
Nämen, jag tycker faktiskt att det hör till julen och dess tradition
att man skickar en julhälsning till sina nära och kära, det hör till liksom.
Sen behöver man ju inte vara så tokig som jag att man tillverkar ca 40 st
julkort för egen maskin, näee, men jag tycker det är skoj !

Desto skojigare är det när jag har rensat skrivboret nu, det är fritt
från allt pysselmateriel.....Sköööönt !!!

Då är frågan:
Vad tyder ett rent skrivbord på ???






Ha dé !!

Kramiz / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är nog snart fyllt med något annat pyssel. Har jag rätt?


2008-11-25 @ 16:19:34

Postat av: Vindruvan

Nix, inga fler pyssel på ett tag....känner mig mätt på det just nu......


2008-11-25 @ 17:04:46

Postat av: Ritva

Jag har en liten tös som älskar att pyssla. Vi sätter väl snart igång hemma hos oss. När hon tröttnar blir det vanliga trista kort igen.


2008-11-25 @ 18:23:03

Postat av: bob-bip

Jag är ocksaa gladatt de är klara.

Äntligen kan man se skrivbordet.

Til och med ställa ner datorn paa bordet och sitta paa stolen.

Hepp


2008-11-25 @ 19:21:43

Postat av: Marianne

Men snart börjar julklappsinslagningen...


2008-11-25 @ 20:13:08

Postat av: Vindruvan

Jäpp julklappsinslagning står näst på tur och då är det bra att ha FRIA ytor att arbeta på...hehe...


2008-11-25 @ 21:18:49

Postat av: Vindruvan

Va´roligt !!!

Vi får alltid äran att få ett hemmabygge till julkort i handen av er i å-berga, det betyder att lill-tjejen inte har tröttnat så länge hon fixar till det kortet i allafall....kuuuul.....kämpa på !!!


2008-11-26 @ 08:57:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0