Pysselteknik



Har ni lust att lära er lite pyssel ???







Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Det är alltid kul med lite pyssel.

Till Ritva jag har ju två tonåringar här hemma. Som tur är börjar den stora närma sig slutet av tonårsperioden så det flyter på bra nu. Lite tips: Försök komma i håg hur du själv var och kände dig som tonåring (jag var gräslig). Jag brukar inte bry mig så mycket om dom när dom är som värst. Nästa gång man ses brukar dom vara som vanligt igen. Ofta vill dom bara vara i fred när dom är som snorkigast. Sen när dom kommer hem från skolan eller nästa morgon eller nåt är dom hur rara och pratsamma som helst. Det är klart att det måste finnas gränser för hur snorkig man är mot sina föräldrar eller syskon, och då måste man naturligtvis säga ifrån på skarpen även till en 18 åring. Vissa regler måste ju följas när flera personer ska bo under samma tak. Är dom på bra humör gäller det att ta vara på dom stunderna. Hoppas ni har det bra i dag.


2008-11-10 @ 17:31:49

Postat av: Bohemy

Ja det vill jag absolut! :)



2008-11-10 @ 17:49:25

Postat av: Ritva

Tack för stöd. Ikväll har vi varit snälla mot varandra. Jag tror att jag behåller dem ett tag till.Vill inte ens tänka hur elak jag kunde vara för ca 30 år sedan. Barnen skyller på generna när de vill vara besvärliga.


2008-11-10 @ 22:57:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0