Snö pågång







Det sägs att det ska snöaaaaa hos mig idag.
......Brrrrrrrr.......kaaaallt !!!
Vi får se under dagen om det stämmer.





Inte har vi vinterdäcken på ännu, slarvigt slarvigt !!!!
Det är likadant varje år hos oss, för det tar en stund
innan vi fattar att det är vinter.
Vi är lite senare i utvecklingen än vad ni i Sverige är, kan man säga.
Ta bara en så´n sak som jacka, jag springer fortfarande omkring
med höstjackan och förra året när vi skulle fara till Sverige över julen,
jaaaa, då höll jag på att missa min vinterjacka eftersom jag var van
vid att gå runt i höstjackan här hos mig.
Så det är lite skillnad.
Men att det ska komma snö hos mig idag är ju rätt intressant,
känns ju lite väl tidigt ur Aachen perspektiv.


Nääää ni........
Nu ska jag kasta in mig i duschen så jag kommer igång.


Ha en bra dag alla söta !!!!


Kramis / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Fick precis snörapport från Göteborg.

"Snön ligger vit på taken och endast tomten e´vaken....osså Mari förstås....hehehe"

Inget tjockt snötäcke men litet tunt fint täcke av snö.

Hos mig är det blåsigt och det kommer häftiga regnskurar emellanåt....dessa ska övergå i snö frampå eftermiddagen.



Hur är det hos dig ??



Kram Druvan


2008-11-21 @ 09:49:22

Postat av: Marianne

Hej Druvan

Får mail men kan inte skicka så de det måste jag kolla uppdag.

Men sök på mitt namn och postort på Eniro så får du fram postnummer hit.

Det första jag måste göra idag är att fixa kontor. Snacka om att det blir mycket pärmar när man har redovisningsbyrå även om jag bara har sju kunder än.


2008-11-21 @ 12:04:22

Postat av: Vindruvan

Oj, det låter som om du har att göra där ute.

Vad har du för väder ?



Jäpp, jag kollar upp det via Eniro.



Kramis / Druvan


2008-11-21 @ 12:36:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0