Tam tam taaa, klockan är sex

Här hemma händer konstiga saker, kan det vara Halloween som spökar ?
I fredags vaknade Tobbe redan klockan 4 och var klarvaken.
 Sedan somnade Tobbe igår kväll framför TVn vid 9-snåret.


Och idag vad hände då ?
Tobbe vaknar klockan sex och är klarvaken, på en lördag.

Senast det hände var det 2 torsdagar is samma vecka.


Tobbe smyger upp och gör i ordning frukost åt sig och sin Druva.

Smyger uppför trappan och stämmer upp i en skönsång.




Vad händer ?

Druvan ligger helt utslagen och kan inte riktigt uppskatta frukost på sängen.




Vadan detta ?

Det är för tidigt !

Tja tar ca 10 minuter, sedan är druvan vaken också och kan njuta av frukosten.


Undrar om jag vaknar lika pigg i morgon bitti också ?

Vad tror ni ?


Jag misstänker att jag snart kommer in I mitt vanliga morgon trötta spår och är som en zombie ända fram till nio-slaget på morgonen

Hepp




Kommentarer
Postat av: Marianne

Här i Stovkholmstrakten är det ett härligt väder. Lite kallt, men inte rått, och solen tittar fram.


2008-11-01 @ 09:58:30

Postat av: Vindruvan

Tobban älskling !!!

Jag uppskattar jätte mycket att få frukost på sängen....det är så mysigt =)

Imorgon är en ny dag och du vaknar garanterat lika tidigt igen.....ser fram emot att du stämmer upp i skönsång vid min sängkant igen. Kom du bara. Visst får du räkna med att det tar en stund innan sömnen i ögonen är bortgnuggat hos mig, men det gör väl inget ???



Kramis Druvan


2008-11-01 @ 17:46:38


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0