Tomt skrivbord....



Vad tyder nu ett tomt skrivbord då ????
Den frågan ställde jag i ett tidigare inlägg, fick inte många svar,
men det gör inget, här kommer i allafall svaret........





häh...........??????
Vadååå Jens..........??????

Jamen ä´ni tröga, eller ?

När du får oväntat besök....heter det i reklamen....hehehe....
Fast det var ju inte så oväntat, vi visste ju om det.

Jättekuuuuul !!!
Välkommen Jens !!!!
Han dyker upp ikväll och stannar över helgen.

Äntligen någon som dimper ner och lyser upp vår tillvaro.
Inte vilken någon som helst heller, ska bli görskoj....hehehe.....

Har hört att speljävulen har med sig ett nytt spel att testa, roligt !!!
Vi e´med på noterna, det vet du, speljävular som vi också är.

Ska försöka förmedla bilder under helgen till er när tiden tillåter.
Har även en sak som jag vill att ni hjälper mig med, men det
återkommer jag till när jag vet att det går av stapeln.
Så häng med under helgen !!!


Tjing tjingeling / Druvan






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Ja det var likt Jens men det måste vara fint väder hos er jag ser ni har solparasållet uppe ute syns i fönstret. Hur kommer han till er från Bryssel..

Kram till er alla



Kram farmor på stan.


2008-11-27 @ 10:01:16

Postat av: Farmor på stan

Jag menar bilden på Jens var likt



Kram farmor på stan


2008-11-27 @ 14:34:30

Postat av: Tobbe

Och du saeger att du har problem med oegonen ?

Jag tror du var den enda som lade maerke till parasollet.

Hepp


2008-11-27 @ 15:40:33

Postat av: Farmor på stan

Hepp själv du. Det är dom här små siffrorna som är besvärliga att läsa. Det var ingen som komenterade min ögonbesvären Drusen på ena ögat och tapparna på det andra som går av och ramlar ner. Är det någon som har ett tipps? När dyker mitt rara barnbarn upp.



Kram farmor på stan.


2008-11-27 @ 19:12:39

Postat av: Farmor på stan

Hepp jag menar bokstäverna.



Kram farmor på stan


2008-11-27 @ 19:15:43

Postat av: Marianne

Krama sonen från mamman. KRAMIS


2008-11-27 @ 20:30:52

Postat av: Tobbe

Jodaa,

han fick baade kram och puss.

Hepp


2008-11-27 @ 21:17:30

Postat av: Linda

Är det den tusende kommentaren vi skall hjälpa till med???


2008-11-27 @ 21:56:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0