Dags för däckbyte


Det varnades för att det skulle komma snö hos oss idag.

Tjoooohoooo, tänkte jag, då ska jag minsann ut och göra snöänglar.
Passar fint att förmedla vädret här på bloggen med hjälp av de bilderna,
MEN problemet var att jag kom aldrig så långt som att jag skulle sätta
igång att kravla runt på backen. Synd va´?
Det fanns nämligen ingen snö att kravla runt i :-(

På bilden kan vi se resultatet av dagens snörapport
eller för att komma närmare sanningen så var det hagel som damp
ner från himmelen.





Den eventuella snön förde med sig något gott i allafall
och det var att Tobbe fick lite bråttom att byta till vinterdäck.
Bra jobbat !!!!

Har du bytt däcken på din bil ???





Rulla lugnt !!!


Kramis / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Japp! För att vara på säkra sidan bytte jag redan förra hösten! Obs, har inte dubbdäck.


2008-11-22 @ 05:43:20

Postat av: Marianne

Snön ligger vit på taken, endast tomten är vaken.

Ja nu vet ni hur vi har det i skärgården.


2008-11-22 @ 10:14:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0