Charlotte Perrelli - RimfrostJul






Här sitter jag fortfarande och pysslar, fixar och trixar med mina julkort.....
.....med risk för att bli lite tjatig förstås, men det bjuder jag på ;-)

Grått, trist och regnigt är det utanför min dörr idag så egentligen är det
ett perfekt väder att sitta inne och fixa.
Det enda som saknas är den där julstämningen som jag skulle behöva
när jag sitter här och kämpar. En rätt viktig detalj är att känna harmoni.





Föreställ er Charlotte Perrellis nya julskiva snurrandes i CD spelaren
medans man håller på att julstöka i hemmet. Det är harmoni det !!!
Jaaaaa, det är vad jag längtar till just nu, här där jag sitter.
Vill höra hela skivan !!!!


 


Hur vill du ha det när du julstökar hemma ???


Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart ska det vara julmusik på i julstöket. Man får en sån härlig stämning då tycker jag, man blir som barn på nytt, nästan så det pirrar lite i magen. Är faktiskt på jakt efter en cd med julmusik. Har någon ett bra förslag? Det skall vara blandade artister. Kram Linda.


2008-11-20 @ 21:19:01

Postat av: Marianne

Absolute christmas gillar jag Linda.Den har några år på nacken men har alla härliga jullåtar.



Förresten nu sitter jag i sängen på Dalarö och har precis kopplat in TV på övervåningen.



Och Druvan man har väl mobilt bredband numer.



Flytten gick jättebra tacka vare alla fantastiska vänner som hjäpte mig. Det var Olle och Stephan (som nog inte kan gå på ett bra tag nu), Christer, exet Peter och förstås min alldels egna fantastiska Jens. Ja jag har ju förstås också flyttat. Vi fixade det på fyra timmar. Men man hinner väl knappt blinka innan det är dax för nästa flytt.


2008-11-21 @ 02:07:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0