Det rinner över....


Hör här....nu ska jag dela med mig av min tankspriddhet....

Så här går det när man blir distraherad av sin dotter......
- MAMMA kan du hjälpa mig med en sak ???
Jamen visst självklart kan jag det och släpper allt jag har för händer.

Jamen vad tänker jag med.........



Ja just det.....rumpan såklart !!!!!!!
Glömde att jag höll på med annat......oj oj oj......





Det är inte fullt förräns det rinner över, finns det ju något som heter.
Tänkte testa om det stämde verkligen.
........och........
 jaaaa, det stämmer !





Brukar du oxå vara lika tankspridd ??


Tjing tjingeling från Druvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Jag är ofta tankspridd men det känns tryggt med mina arbetskamrater som håller koll på mig. Däremot tycker jag att hörseln har försämrats och då verkar man tankspridd fast man inte är det. Hur blev det nu?? Är jag tankspridd eller inte? Förmågan att göra 2 eller flera saker samtidigt tycks blir desto svårare vad äldre barnen blir.Stämmer det? Ni som är mor- eller farmödrar borde veta. Männen räknas ju inte med.De klarar ju aldrig flera saker samtidigt. Nu blir det ännu mer snurrigt...


2008-11-03 @ 22:09:48


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0