Jag smäller av...





Jag e´tröööööött !!!
Till skillnad mot vissa andra galna typer........

I morse höll jag på att smälla av..........
Jag menar e´de´normalt att Tobbe kliver upp
redan klockan 04.45 och är pigg som en mört ????
NEJ, det är definitivt helt galet !!!!

Jamen hallåååå................

Hans Kina resa har fört med sig mycket märkliga ting
 i bagaget......oj oj oj......ni skulle bara veta........

Missade att fota honom i lördags kväll......synd !
Han somnade nämligen i soffan redan klockan 20.00
med fjärrkontrollen i högsta beredskap, undrar vad han
skulle ha den till mellan snark attackerna ?


Helgen har i allafall varit väldigt lugn och skön.
Bland annat njöt vi av god mat, gott vin och som avslut på
en underbar dag blev det ett besök i bastun och bubblande
i poolen.....hääääärligt !!!!
Bastun hade för övrigt fått sig en ny rosendoft som spred sig
härligt i våra sinnen och även i huset.
Tack Cattis för den goa doften som du hade köpt !!




Det var helgen i en oerhörd förkortning, men det behövs
inte sägas mer antar jag.
Vi hade det bra helt enkelt =)


Hoppas allt är bra med er allihopa !!

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

hEJ VAD JAG ÄR NYFIKEN VAD NI FICK I PRESENT FRÅN KINA SOM TORBJÖRN HADE KÖPT? Han har inte fått löss i håret från Kina? eftersom tiden är ur led för honnom?



Kram från farmor på stan


2008-11-03 @ 16:36:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0