Körkortet gick som en dans


Jag hann inte med bloggen något nämnvärt igår som ni kanske märkte.
Finns ett liv utanför den här burken också.
Hinner inte ens med mailen nuförtiden, sorry, jag vet att vissa av er väntar
på mail från mig, det kommer, jag lovar.
Det är tidskrävande att arbeta med bilder i datorn och att hålla bloggen vid liv.
Den biten förstår man nog bara om man själv håller på med det.
Ibland känns det som om jag inte räcker till på alla plan, i och utanför "burken". 
Ja ja....nog om det nu.

När jag sen fick tid att sätta mig och kolla om det vatt nå´t så har det hunnit
hänt en del.......hehehe.....Kuuuuul !!!!

Som det här, kolla bara !!








Det var ju en riktigt glädjande nyhet   

Kör försiktigt nu i framtiden, Sofie
och STORT GRATTIS än en gång !!

Grattiskramar kommer från Pia, Tobbe & Cattis






Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis, grattis Sofi


2008-11-13 @ 13:49:27

Postat av: Sofie

Tack :)

Vad gulliga ni är ! :D


2008-11-13 @ 17:19:01


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0