Väger bly


Nuförtiden är det trögt hos mig.
Jag har inte tränat på jättelänge, vilket innebär att jag har börjat
tröstäta istället, så mitt duktiga jag har riktigt falerat.
Hopplöst !!!!
Hur ska jag komma tillrätta med mig själv igen ???



Fast jag har kommit på att det här med att sporta är inte bra för vikten.
Hör här bara:
Ni vet ju säkert att muskler väger mer än fett och jag då väger ju redan
på tok för mycket så varför sporta och få muskler som väger bly dessutom.
Det kan ju aldrig vara nyttigt, eller hur ???


Näääääeee ni jag ska nog vandra ner till källaren nu och titta på cross tränaren....







Ha en fortsatt trevlig kväll hörni !!!

Kramis / Druvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0