Berg o dalbana





Det är lite mycket just nu.........
Mina känslor åker berg o dalbana.

Visat kom hem med express-post idag,
det enda som behövdes för att resan skulle bli av idag.
Så Tobbe är nu på väg till Peking och jag
tycker det är skitjobbigt eftersom han
tidigast kommer hem den 7:e november.
Jamen hallååå, jag hinner ju torka ut innan dess.

Han lyckades fånga tåget till Frankfurt med hela en
minuts marginal !!!! Varför stressa ? Tobbes motto.
Han är väl straxt framme i Frankfurt  tror jag.

Vid ca.20.15-tiden lyfter Jumbojeten till Kina, Tobbes
"älsklingsland". Destinationen i Kina är som sagt Peking.
Så visst, lite civiliserat är det ju i allafall.
Men han var inte glad att åka dit ändå.
Trots att han kommer bo som en prins på andra sidan globen.




Hoppas planet funkar bättre än vad det här verkar göra.

Kommer väl åter hit igen när tårarna är slut.

Eran / Vindruva





Kommentarer
Postat av: Marianne

Men Druvan tänk så här. Du och Cattis kan ha tjejmys nu varenda dag med sådant snack som inte killar förstår. Och snälla rara Druvan kan du nu inte strunta i alla krav du ställer på dig själv och kanske sätta på TVn före 18.00.

Imorgon vet jag i allafall vad du ska göra: Hålla tummarna för min visning som är mellan 12.00-16.00.

Kramar till dig och Cattis.


2008-10-11 @ 20:40:52

Postat av: Vindruvan

Tack Marianne för ditt pepp-talk, det värmer !

Självklart håller vi alla tummar vi har inför din visning i morr´n.

Glöm inte att ta egna foton !



Kramis Druvan


2008-10-11 @ 21:36:29

Postat av: Linda

Jaså, här var det snabba bud i mellerud. Förstår dig kära syster, det måste vara skitjobbigt rent ut sagt, men försök hålla ut. Cattis var ju borta ett helt år och du överlevde, så du kommer att överleva detta oxå. Hoppas ni fick fira en mysig födelsedag tillsammns innan han stack iallafall. Ta hand om varandra nu. Kram kram.


2008-10-11 @ 23:20:39


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0