Bloggberoende


Jättekul att ni vill att bloggen ska rulla vidare......

TACK ALLA i "bloggfamiljen" som gör det intressant
för mig att fortsätta !!!!!





......eäh.....det är inte utan än att man blir lite blogg-beroende,
eller hur ????


Har suttit och pysslat nu på kvällskvisten.
Först med julkorten...alltså handarbetspyssel,
men när jag blir för trött att hålla på då måste jag
sluta för annars blir det bara fel och Druvan blir arg.
Kan vi vara utan. Jag tröttnade fort idag...ingen feeling alls.
Pysslandet fortsatte vid datorn istället, gjorde färdigt
ett födelsedagskort.....hehehe.....till vem kan det vara ???
Gissa det ni ?!?

Ser fram emot imorgon......
Undrar vad Tobbe har att berätta för oss igen ?
Spännande !!!

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0