Frukostbrickan







I morse gjorde Tobbe o jag frukosten
ställde den på frukostbrickan och knatade
upp till övervåningen och överraskade vår
underbara dotter med frukost på sängen ;-)
Det är inget speciellt att fira idag förutom att
det är kanelbullens dag förstås, vi ville bara
sprida lite glädje omkring oss.
Jag tror det lyckades för Cattis gillar när
vi överraskar med frukost på sängen.....mysigt !!!

Brukar du oxå överraska någon med frukost på sängen ?

Solen skiner här hos oss och det ser ut att vara
en härlig höstdag ute.

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vad ni är gulliga. Jag har ju ingen att ge frukost på sängen till och kommer inte ihåg när jag fick det själv.


2008-10-04 @ 13:31:26

Postat av: Farmor på stan

Frukost på säng är väl över 10 år sen jag fick, men jag fixar det själv 1 kopp kaffe och 1 smörgås och hopp isäng så ligger jag där och äter, det händer varje morgon. Bra kvinna klarar sig sjäv.I dag har jag varit på danderyds sjukhus min bror kom dit i ambulans i morse propp höger sida inte så allvarligt men ben och arm lite kaputt. Kram från farmoe på stan


2008-10-04 @ 19:22:51


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0