Hem ljuva hem


Yeeees Yeeeeees Yeeeeeeeeeeeeeeeees......................................

Imorgon mina vänner då kommer äntligen Tobbe hem =)
.......åtmonstonde för den här gången.


.....eeäääähh.....
Då får jag se till att byta ut brevbäraren mot min man igen....hehehe.....
Postis fick lov att ta den snabbaste vägen ut........

Nääääeeee, ÄLSKLING !
Jag skoja bara !!!!!





Vad Tobbe egentligen åkte till Peking för att göra är en hel
del försenat som det ser ut just nu.
Av den anledningen kommer han hem tidigare än det
var planerat från början......jaaa jag är då inte ledsen över det.
Därför lutar det väl åt att han måste dit igen vid ett senare
tillfälle, mindre kul, men vi är inte där ännu, den dagen den sorgen.


Jag är jätteglad att han kommer hem, men jag ska ju
villigt erkänna att jag kommer sakna morgonrapporterna
från Kina. Det har varit väldigt roligt att läsa om det som har
hänt runt omkring Tobbe där borta.
Han har varit en mycket duktig bloggare och har liksom satt
mått stocken på hur en blogg ska vara.........
MEN tyvärr kan jag inte leva upp till hans mått.
Utan jag gör det på mitt lilla vis helt enkelt.
Jag veeeet.........
Han får se till att starta en egen blogg.
Det vore ju kanon, eller hur ?
Gooo.. Tobbe gooo.. !



Välkommen hem !!!
Gissa att jag ska pussa på dig när du kommer....hehehe.....





Ciaooooo / Druvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Tur att ni tog bort rosenbuskarna.Stackars brevbärare hade fått det annars besvärligt.

Datan är hemma igen efter flera dygns utflykt i skolan och hos grannen pga LANandet. Här är det höstlovs stämning bland tonåringarna. Själv är jag ledig torsdag och fredag.


2008-10-28 @ 16:05:53

Postat av: Marianne

Nu undervärderar du dig själv IGEN. Druvan. Du ska gå omkring och säga till dig själv: Jag är bästa bloggaren. Jag är bästa bloggaren.

För det är du. Jag läser en hel del bloggar och ingen, INGEN, är så underhållande som din. Förutom alla skojiga bilder som du sätter in och skriver runt så bjuder du på dig själv.

Få höra nu? Kom igen? Du kan... Säg det nu!

"Jag är bästa bloggaren".

Bravo Druvan. Träna på det nu genom att säga det högt till dig själv var femte minut sådär. För det är väl ungefär så ofta jag är inne här o kollar.


2008-10-28 @ 16:10:54

Postat av: Vindruvan

Det låter som ni har det lite ledigt och bra i å-berga =)

Är det höstlov i hela avlånga landet eller är lovet uppdelat??


2008-10-28 @ 18:16:44

Postat av: Vindruvan

Självklart är JAG den bästa bloggaren ;-)

En liten fråga bara ?

Hur kommer det sig att jag inte är en känd bloggare som blondinbella t.ex. när jag nu är den bästa bloggaren ??

Enkelt svar på den frågan....

Jag lägger inte upp en massa onödigt mode tjafs som "alla" andra sysslar med och dessutom är jag inte inne och kommenterar ngt på övriga folks bloggar (ytterst sällan iaf), vilket innebär att jag syns och hörs inte bland den övriga eliten. But Who cares ?? Skulle jag göra det så skulle det inte finnas tid till ngt annat och det har jag faktiskt inte tid med.

Nu som sagt har jag annat att stå i.

Tack i allafall Marianne för komplimangen att du gillar min blogg, gör mig glad =)


2008-10-28 @ 18:28:53

Postat av: Linda

Höstlov i Norrköping oxå. Druvan är BÄST. Mycket bra innehåll & det som är kul att läsa är ju när man får ta del av ditt liv. Inget modetjafs här inte. Jättefina bilder från både din kamera + nätbilder. Sååååå, Go Druvan, Go Druvan!!!! Vilken härlig känsla för dig att veta att Tobbe snart kommer hem. Krama honom från mig oxå. Linda.


2008-10-28 @ 19:44:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0