Komsi komsi.....



Här kommer ett litet lockbete till min man.........
Kärlek går via magen, har jag hört......när kommer du hem ?
Erkänn att du blir lite sugen ;-)

Det luktar ljuvligt gott här hemma nu på morgonkulan.
Har redan bakat en sats hålkakor, förresten de var klara
för läääääänge sedan. Här är man effektiv.....





Har hört talas om olika matförslag från mig Tobbe,
så jag tror att det här med maten tär en del på honom, stackarn !!

Längtar efter dig !!!

Puss & Kram

Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Spar naagra till mig tills jag kommer hem naesta vecka. Vad gaeller maten saa laer allt gaa in utom FISK och wokgroensaker

Hepp


2008-10-23 @ 09:47:30

Postat av: Vindruvan

Uppfattat....ingen fisk, inga wokgrönsaker ;-)

Självklart finns det bröd tills du kommer hem, har lagt undan i frysen för din skull oxå !!



Puss puss


2008-10-23 @ 09:56:19

Postat av: Farmor på stan

Hå Hå deuvans hålkakor är det bästa som finns tycker jag. Ritva undrade när jag sov. Här kommer rapporten :Jag sätter mej på hela ryggen vid 8 tiden

på kvällen och somnar vid 9-10 och sover tills vid ett-tiden då går jag upp tar ett halvt glas mjölkoch en bit hårt bröd, ibland sätter jag mig vid datorn och pillar lite. Sedan lägger jag mig och somnar och sover till 7-8 på morgonen



Kram från farmor på stan


2008-10-23 @ 10:49:31

Postat av: Marianne

Väldigt konstigt. Det luktar nybakat bröd från min dator. Som sådana där hålkakor. Nu vet jag det är en svag anisdoft! Vad är det som händer med datorn?


2008-10-23 @ 12:28:45

Postat av: Vindruvan

Inget konstigt, Marianne, bli inte orolig över dig själv.....

Det är bara jag som skickar över doften till dig så du känner vad gott det luktar med nybakat ;-)



Tjing


2008-10-23 @ 13:58:41

Postat av: Ritva

Här skulle det behövas bakkurs. Tonåringarna älskar ju bröd. Bäst vore lära dem att baka sin eget bröd. Chokladrutor har dem redan lärt sig att göra.MUMS.

Imorgon kväll och ett dygn framåt är datan i skolan och LANar med åttorna.Bra start för höstlovet. Får roa mig med annat.


2008-10-23 @ 22:07:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0