Lonely


Jaaa nu är det fredag här hos mig, vet inte om den
har landat i era soffor oxå?
Lite jobbigt faktiskt.
Tobbe är ju i Kina och Cattis är på 18-års party
(kan hon behöva efter allt pluggande på sista tiden) .......
..........och jag sitter här och gör väl inte så mycket mer än att
kolla på Idol och dricker ett gott glas rött vin.
Inte likt mig direkt, men...........mitt sällskap för stunden.
Tragiskt........ja eller hur ????





Tur att det inte händer oftare än så här.

Vad gör du/ni ikväll ????

Ha en trevlig fredagskväll önskar






Kommentarer
Postat av: Marianne

Mitt fredagssällskap är det gamla vanliga. Då vet ni!.............................................................................................................................................................................................................P O P C O R N


2008-10-17 @ 21:41:13

Postat av: Marianne

Titta P i popcorn hamnade långt ut till höger! Ser ni det?


2008-10-17 @ 21:42:20

Postat av: Vindruvan

Hur bär du dig åt att få till P:t så där långt till höger ????

Man kan ju tro att jag har druckit alldeles för mycket och är lite dimmig på ögonen....hehehehe.....


2008-10-17 @ 21:57:51

Postat av: Ritva

Jag skippade vinet efter förra veckans middagar. Ärligt talat största orsak är tonårsbarnen som behöver chaufför.

Kursen var bra men intensiv. Det blir skönt med en lugn hemma helg med lite pyssel i trädgården. Nästa helg är det visning för grannhuset som är till salu. Man måste ju göra bra intryck på ev.blivande grannar.

Vart tänker du flytta Marianne? Jag har troligen missat något på bloggen som inte vet. Vill inte du bli granne med oss?Vi kan säkert lära mycket från varandra.


2008-10-17 @ 22:29:27

Postat av: Marianne

Vad gullig du är Ritva. Men jag ska flytta till Hammarby Sjöstad. Nyproduktion. Skrev på redan 2006 och så blir det så här på bostadsmarknaden just när jag ska sälja.


2008-10-17 @ 22:43:24

Postat av: Ritva

Vad spännande att få flytta till helt nytt. Håller tummarna att du får lägenheten såld och det blir lite pengar över till inredning av den nya lägenheten.

Vad tycker Melker om flytten? Har han godkännt nya områdets träd och buskar? Du kommer få mycket motion när han måste markera hela området.


2008-10-17 @ 22:49:58

Postat av: Farmor på stan

Var till min bror hade mat med mig för flera dagar men jag såg i frysen att det inte fick plats så jag behöver inte oroa mej för att han svälter ihäl. Sedan hamnade jag i säng när jag kom hem. Jag kan tala om att jag blev frisk från sprutan det tog tre dagar.



Kram från farmor på stan


2008-10-18 @ 12:07:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0