Tennis


Idag har det väl inte hänt så mycket.

Kan ju i allafall berätta när jag ändå är inne här att Cattis
nu har anmält sig igen för att spela tennis med Julia.
Hon spelade ju innan hon stack till Argentina och hon spelade
även ett tag där borta innan hon skadade sig.
Hon har haft uppehåll sedan dess, men nu var det alltså dags igen.

Det var förlösande kan man säga........
.......för när hon kom hem så såg hon så lycklig ut.
Hääääärligt att se !!!!!!

Skolan har varit oerhört stressande för henne och är fortfarande,
därför är det ännu viktigare att ta sig tid att göra något som
man mår bra utav och för Cattis så är det tennisen som frigör
hennes lyckohormoner.
Det är viktigt att sporta med nå´nting, tycker jag.
Cattis har verkligen hittat sin sport som hon gillar.






Vad för slags sport gillar du att utföra ?

Själv gillar jag jogging, walking, simning och
det mesta man kan utföra i fitness-studion
antingen i grupp eller på träningsmaskinerna.

Kanske borde träna lite.....hmmm.....
det tål att funderas på.


Kramis / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Träning? Jag scrollar på musen och trycker på enter ibland.


2008-10-25 @ 20:50:02

Postat av: Marianne

Men...man kan väl säga att jag har tränat ganska mycket med all målning. Åtminstone armarna.


2008-10-25 @ 20:51:10

Postat av: Vindruvan

Jamen det är ju kanon !!!

Fingrarna måste oxå få sin dagliga träning annars stelnar de till och det är inget vidare.


2008-10-25 @ 20:54:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0