Trimmar mattan







Har varit ute och trimmat mattan lite.
Tänkte passa på eftersom de tömmer gröna
tunnan i morgon......jaaaa Tobbe det fick plats.....
oroa dig inte över det långt bort i Kina....hehehe.....
Undrar om det är sista gången jag kan klippa nu innan
höst och vinter uppehållet, vad tror ni ?

Och som jag brukar säga......
Det räcker att en startar klipparen, sen smittar det som tusan.
Brummar för fullt utanför fönstret.
Tur att jag fick igång latmaskarna....hehehe....

Tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint kort på Druvan!!!


2008-10-13 @ 18:07:43

Postat av: Vindruvan

Javisst är det fint kort på mig!

Jag hade inget bättre :-S


2008-10-13 @ 18:53:14

Postat av: Bir

Vilka fina höstbilder du har tagit!!

Vissa dagar springer i väg utan att jag vet vad jag har gjort. Men idag har jag hunnit med en hel veckas arbete. Först cyklade jag till badhuset och simmade sedan gick jag en sväng på stan. Sen iväg och storhandla. Hem och koka jordärtskocksspppa och stekte raggmunk. Innan det blev mörkt hann jag peta ner några lökar i jorden, sen in och koka äppelmos. Nu väntar tvätt nummer tre på att bli upphängd. Resten av veckan ska jag nog ta det lite lugnt. P.S. Snygg bild på Druvan 41.


2008-10-13 @ 19:19:18

Postat av: Vindruvan

hihihi......nu ska du höra Linda....

Jag missförstod det där med kortet totalt !!!

Jag trodde du menade gräsklipparkortet, för jag hade glömt bort att jag hade laddat upp en ny bild på min profil, men det var väl förmodligen det kortet du menade, eller hur???

Jaaa, jag vet, det är Druvan i ett nötskal =)



Kramis


2008-10-13 @ 19:20:32

Postat av: Vindruvan

Men hjälp vad du har stått i idag Gittan, men det beror garanterat på simningen som du startade dagen med....därefter kom värsta energin igång i kroppen din. Hmmmmm...anske ska börja simma nu när det börjar bli höst och kallt ute, bra idé, det tål att funderas på.



Kramis


2008-10-13 @ 19:29:09

Postat av: Marianne

Jag trodde som du Druvan. Våra hjärnor kopplar på samma sätt tror jag.

Har för övrigt fått ett bra bud på min lägenhet idag långt över budstart. Men jag undrar om stackarn som la det har pratat med sin bank?


2008-10-13 @ 19:33:12

Postat av: Vindruvan

Det var glädjande nyheter Marianne :-)

åhhhh vad glad jag blir för din skull om det hela går vägen. Lycka till!!!

Han stackarn, behöver inte kolla med banken, han är tät utan bankhjälp....hehehe....


2008-10-13 @ 19:36:34

Postat av: Linda

Jaaa, det var ett missförstånd Druvan. Tänkte att nu har hon tappat hela sitt självförtroende, för jag menar VERKLIGEN att du är fin på det nya kortet i din profil. Många kramar från systeryster.


2008-10-13 @ 20:24:00

Postat av: Vindruvan

Ja mitt självförtroende det är tappat för länge sen och jag hittar det inte.



Tack iaf för komplimangen Linda, det värmer!



Kramis


2008-10-13 @ 20:34:46


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0