Höstpromenad


Bloggen funkar inte riktigt som den ska, jag har haft svårt att ta
mig in här bakom för att göra ett nytt inlägg.
Men nu är jag här........äntligen !!!!
Tjooooohooooooo.......
Hoppas att det håller hela vägen fram......annars blir jag
inte gooo att tass med....hehehe...

Tänkte bjuda på ett par bilder som Cattis och jag tog på vår
promenad idag på eftermiddagen.
Så här vackert väder har vi haft idag.
Temperaturen står fortfarande på 18 grader fast att klocckan
är 21.00 just nu, det gillar vi, varma och sköna höstdagar.














Hoppas att ni har haft en skön och trevlig helg !
Min helg har varit mycket upp och lite ner, men det är
väl det som kallas livet, eller vad tror ni ??


Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så fina färger Pia du får inte gå där ensam när det är mörkt. Du behöver inte gå där för din form. den är jättefin.



Kram från farmor på stan


2008-10-12 @ 23:21:44

Postat av: Vindruvan

Näe, när mörkret faller på är inte Druvan ute i Wurmtal o går.

Tack för komplimangen ;-)



kram


2008-10-12 @ 23:28:50


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0