PARTY ALARM !!!!


Nu har Cattis stuckit iväg till sina tjejkompisar.
De träffas för att göra sig iordning tillsammans först
innan de ska på discot ikväll / inatt.
Det bär av till Holland för att parta.......
.......och då undrar man ju lite smått om det inte finns
något disco här i Tyskland att gå på ???
Jag vet inte....fråga mig inte !





Hoppas det blir kul i allafall !!!!


Det är PARTY ALARM !!!





Vad gör du / ni ikväll ????

Jag börjar vänja mig vid att vara ensam så
för mig känns det rätt ok idag till skillnad
mot vad det gjorde förra helgen, nu njuter av att få
göra vad jag vill utan att det ifrågasätts, dock utan
något vinglas i handen den här gången.....hehehe.....






Ha en skön lördagskväll önskar

eran Druva






Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag tror att det spökar hos mig. Du vet sovrumsdörren som jag målar och slipar lite då och då. Idag har den gjorts om tre gånger!!! Den ser jättebra ut men efter någon timme så är det fullt med blåsor i färgen. Var kommer de ifrån och jag kan ju inte låta bli att trycka på blåsorna och försöka platta till dom. Med resultatet att det ser alldeles kladdigt ut. Får upp tidigt imorgon och slipa och måla. Klockan tre är det visning. Hejhopp!


2008-10-25 @ 20:54:35

Postat av: Vindruvan

oj oj, det verkar stressande att ha en sovrumsdörr som jagar dig stup i kvarten.

Vad kan blåsor i färgen bero på....ingen aning....kanske att den inte hade hunnit torka ordentligt mellan gångerna ??? Har inte den blekaste, sorry!!



Kramis Druvan


2008-10-25 @ 21:00:48

Postat av: Linda

Jag vandrar mellan dumburkarna ikväll(tv:n - datorn) Fastnar inte för nåt, känner mig lite rastlös......


2008-10-25 @ 22:01:42

Postat av: Linda

Och så ska man dra tillbaka klockan ikväll oxå, så tiden går ännu saktare........


2008-10-25 @ 22:03:32

Postat av: Bir

Hoppas Cattis o tjejerna har kul. Undrar bara hur dom ska ta sig hem i natt.

Men Marianne vilken tråkig sovrumsdörr. Du kanske får köpa en ny eller skaffa ett proffs. Frågade just min "proffsiga" man (som sitter mitt emot mig och leker med den andra datorn). Han tror att dörren inte är helt ren från färg och fukt, och att färgen under inte passar i hop med den nya färgen. Då fäster det inte.

Vi har varit på Baccus och ätit plankstek i kväll. Jättegott och skönt att slippa diska. Varje lördag o söndag mellan 12:30 o 17:30 kan man äta plankstek eller fiskplanka för 109:- Det är ju överkomligt. Det är alltit massor med folk där så man måste boka bord. Sen var jag tvungen att bättra på mina steg så det blev två varv runt stora kvarteret. Nu har jag slammsugit akvariumet jag fattar inte hur så små djur kan bajsa så mycket.

På lördagarna går det ju ett program på TV som heter stjärnor på is. Det är massor av reklam mellan varven, men jag har spelat in det så nu är det bara att titta och njuta av isprinsarna och isprinsessorna.


2008-10-25 @ 22:52:46

Postat av: Vindruvan

Det går en speciell nattbuss från Heerleen(Holland) till Aachen, sen är det troligen taxi (om de nu inte blir hämtade vid buss stationen av en förälder) som gäller för alla 3 tjejerna hem till en av dem för att sova.



mmmm.....plankstek det lät jättegott!!!

Det är ååår sedan jag åt det.....just på Baccus då då förstås.



Kram Druvan


2008-10-25 @ 23:07:22

Postat av: Bir

Det va jättegott! Tyvärr blev inte omröstningen av stjärnor på is inspelat. Det är det som är nackdelen när man är allergisk mot reklam, men det kommer ju ett nytt program nästa vecka.

Kram och god natt. P.S. Ställer ni oxå om klockan i natt?


2008-10-25 @ 23:51:02

Postat av: Vindruvan

Jäpp, tideräkningen är densamma !



Natti natti !


2008-10-26 @ 01:49:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0