Det kostar att ligga på topp






Det här är min gångstil den här veckan ;-)
Jag ligger hopplöst efter med mina steg.....
......aj aj aj inte bra alls !!!!!

Vad lär vi oss av det ????

Ahaaaa.......öka takten !!!!

Aldrig i livet, jag ligger redan så bekvämt i sängen
och tänker inte ta ett endaste steg mer idag.

Det kostar att ligga på topp, kroppen har fått
betala ett dyrt pris denna vecka, men "Stegge"
följer mig ändå varje steg jag tar och det är ju
faktiskt bra att räkna även de sämre dagarna.
Det tackar jag dig för, Gittan, du sporrar mig :-)

Vad har ni gjort den här fredagskvällen ?

Kramis / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Min fredgaskväll tillbringades också i sovrummet framför TVn. Nu väntar jag på Jens som ska komma och hjälpa mig idag. Har ju fortfarande ögonproblem.


2008-09-13 @ 10:33:04

Postat av: Bir

Vad gör Druvan i dag då? Ligger du kvar i sängen?

Här är SOL i dag skönt.


2008-09-14 @ 15:08:00

Postat av: Vindruvan

Lite kort bara.

Jag har inte haft tillgång till datorn, varken igår eller idag.

Tobbe har lagt beslag på den och egentligen är jag inte ledsen över det för jag har även annat att göra.



Hoppas ni alla har en bra helg !



Tjing tjingeling


2008-09-14 @ 16:29:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0