Lunchtime





(jag tror att jag har publicerat den här förut, men en favorit i repris blir det då)

Dags för lunch.
Jaa, Mari, jag har lite svårt att äta detta till frukost,
men nu till lunch är det jättegott :-)
Tack för ett litet tips på vägen.
Problemet är att om jag ska lyckas så behöver jag
måååånga tips och bra stöttning annars trillar jag dit igen.
Ett bra verktyg krävs för att det ska bli bra i slutänden och som
det ser ut hos mig just nu så har jag inget bra verktyg att ta till
och jag vet inte i vilken ände jag ska ta tag i min vikt.
Blir väldigt förvirrad och stressad i viktdjungeln som finns
ute på marknaden.
Dessutom har jag taskig karaktär.....jaaaaa jag vet!
Vet du hur man gör?

Skulle oxå vilja medverka i "Itrim´s viktcirkus"
men inte finns det företaget här i Tyskland inte.
Förresten det är kanske så lika gott det för det
är inte direkt ngt billigt alternativ, MEN det är en
god investering......för man lyckas med viktnedgången!
Det är Mari ett levande bevis på ;-)
.......Duktigt  !!!!!




......mmmmm......gott!!

Upptäckte just att.......
Mitt kaffe här hemma är sluuuuut.......
Det innebär att  jag har ett allvarligt problem........

Kaffetarmen skriiiiiiiiker.





Måste fixa kaffet....Ciao!

Kram / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag vill bara tala omk att jag är här (bakom skärmen). Men mest är jag på stege just nu och klär in vitrinskåpen vid matplatsen innan jag ska måla. Känner mig stundtals som Mr Bean i målartagen.


2008-09-02 @ 17:14:05

Postat av: Bir

Till Linda. Hur dags slutar du på torsdag 11/9?


2008-09-02 @ 20:58:40

Postat av: Linda

13.00


2008-09-03 @ 13:45:51

Postat av: Linda

Egentligen slutar jag inte förräns 16.30, men jag har tagit ledigt halva dagen för jag tänkte gå på kalas..........


2008-09-03 @ 15:15:14

Postat av: Vindruvan

Vill oxå gå på kalas !


2008-09-03 @ 15:33:38

Postat av: Bir

Du är alltid välkommen hit. Både när det är kalas och när det inte är kalas.


2008-09-03 @ 22:06:12

Postat av: Vindruvan

Taaaaaaaaack !!!!


2008-09-04 @ 08:02:29


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0