Nyfiken



GRATTIS Robin !!!

Du har blivit med bil, inte illa !!!
Det kan inte ha varit en billig historia, men har man
sommarjobbat som du så har du ju lyckas skramla
ihop ett par kronor i allafall.

Jättekul......
......men nu är jag ju så nyfiken att du bara
måste ut och fota din kärra och skicka bild till mig.
Har du lust att göra det?





Jag sitter här och väntar.....hehehe.....
Näevars, så bråttom är det inte, men nyfiken e´ jag
det måste jag erkänna.

SKYNDA DIG !!!!!!!

Kramar från din faster





Kommentarer
Postat av: Bir

Robin har fullt upp idag men det kommer en bild i morgon. Kram


2008-09-09 @ 16:10:52

Postat av: Vindruvan

oooooook, då vet jag ;-)


2008-09-09 @ 16:13:27

Postat av: Farmor på stan

Hoppas bilden ligger på bloggen så vi alla får njuta. Grattis Robin. Kram från farmor på stan


2008-09-09 @ 16:50:13


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0