Söta tillsammans


Tänkte lätta upp stämningen lite, eftersom det känns väldigt dystert
här på bloggen just nu.



Vad passar väl bättre än att ladda upp en fin bild på Cattis och lilla Evelina?





Oj, vad "lilla jag" har blivit stor !
Visst är de söta tillsammans ?

Jag vet att lilla Evelina träffade prästen i helgen.
Som ni förstår så är jag ju jättenyfiken över hur det var på dopet.
Kanske någon/några av er känner sig manad att berätta lite ????

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen........
vid sådana här tillfällen är det jobbigt att bo i en annan del av världen.
Man känner sig liksom lite utanför.

Hoppas allt är bra med er allihopa !
Här hos mig är allt grönt.

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Hon är ju hur söt som helst!!


2008-09-24 @ 21:15:57

Postat av: Marianne

Vilken fin bild. Evelina skötte sig alldeles förträffligt i kyrkan. Hon var mest förundrad över alla som var närvarande. Jag vågade inte röra vid henne eftersom jag fortfarande inte är bra i mitt öga.


2008-09-24 @ 21:56:46

Postat av: Farmor på stan

Det var ett fint dop liten fin kyrka och jättefin präst. Evelina var klädd i dopkläning som hennes mamma och mormor var döpta i jag tror att det var 7 st. som hade döpts i den.



Kram farmor på stan


2008-09-25 @ 11:52:19

Postat av: Farmor på stan

Oh vad fina flickor det är den ena är liten den andra är stor.



Kram från fsrmor på stan


2008-09-26 @ 01:33:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0