Trööööööögt






Inte roligt med en rygg som gör som den vill !!!!!
Nu först har jag lyckas komma igång något så när,
det tog lite väl lång tid idag, men det har väl med min
sena cross-träningsrunda igår kväll att göra.
Jag crossade 7 km på 39 minuter och det kändes ju
helt ok tycker jag. Tänkte ju inte på att jag skulle
funka idag oxå. Typiskt mig !

Ni som saknar........ni är väl inte så många........
..........Min stegrapport kommer, jag lovar.
Har inte så bråttom med den eftersom den är inget att skryta med.

Ha dé så länge ;-)

Kramis / Vindruvan








Kommentarer
Postat av: Vindruvan

.....hehehe.....trodde jag ja.

Stegen var ju på rätt sida linjen till slut, trodde inte det.


2008-09-08 @ 14:51:35


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0