Stegen är slut


Jag har ngt tråkigt att tala om........

Mina steg är sluuuuuuut..........





.............åtminstonde de som är räknade.

Mitt dagliga verktyg har gått sönder, min allra
bästa vän "Stegge" kan inte hänga på mig längre,
flärpen som man hakar i skärpet på byxan har gått av,
vilket innebär att jag inte kan räkna mina steg längre.
Det är en katastrof för mig eftersom jag är beroende
av min stegmätare. Vad gör jag nu????
Jag är både ledsen och förtvivlad.
Mätarna är inte direkt billiga att köpa om man vill ha
en som är bra och en som man kan lita på.
Det vill jag naturligtvis ha annars finns det liksom ingen mening
om man ska springa runt med en glädjemätare i midjan som inte
går att lita på.
Det kan jag vara utan.
 
Därav min låga profil idag. Tappade liksom sugen och motivation.

/ Vindruvan





Kommentarer
Postat av: patricia

Pia:



Que lastima que se rompio ti contador de pasitos!!! pero no te detengas... segui con tu rutina de caminar. te admiro !!!!

Tu figura cambio muchisimo y te ves muy bien .yo engordo cada dia mas y no puedo controlar mi ansiedad . necesito fuerza de voluntad y no lo venden en ningun negocio ...

Extraño a Cathy muchisimo. Me la puedes prestar de nuevo ?

Besos .

Patricia .

PD: Que no se pierda la comunicacion!!! si quieres puedes escribirme en sueco y yo uso el traductor y te entiendo bastante.

Me hacen muy bien tus pensamientos ... Eres nuy profunda y sentimental .


2008-09-20 @ 03:19:02

Postat av: Marianne

Precis som på min. Men vet du vad ta en säkerhetsnål och häng fast den med. Det har jag tänkt göra nu i flera månader men har inte riktigt kommit dithän.


2008-09-20 @ 09:56:33

Postat av: Linda

Är stegen på bloggen oxå slut???


2008-09-21 @ 18:28:06

Postat av: Vindruvan

....åtminstonde tillfälligt.

Har inte kunnat mäta stegen denna vecka, men ska testa Mariannes tips att fästa den med säkerhetsnål imorgon, så får vi se om det funkar.

Jag kan inte vara utan stegmätare för länge för då tappar jag taget om mig själv, blir soffpotatis igen, och det tänker jag inte tillåta.



Kramis Druvan


2008-09-21 @ 18:41:31

Postat av: Linda

Jag menar fotavtrycken (kommentarerna). Det var väldigt tomt här. Vad gör hela bloggfamiljen???


2008-09-21 @ 19:11:16

Postat av: Vindruvan

....ahaaa.....jag missförstod dig visst en smula....hihihi.....

Jaaaa, jag har ju inte varit särskilt aktiv själv nu i helgen sååå jag vet inte om det är orsaken till denna tystnad här på bloggen.


2008-09-21 @ 19:16:08


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0