Coola leksaker



Tänkte visa er Robin och Simons nya leksaker...........


Först har vi gårdagens födelsedagsfirare, Simon 15.
Han ser rätt nöjd ut på sin moppe, eller hur?

Glöm inte hjälmen bara när du sticker ut på dina turer ;-)  !!!!

"Görfräckt" alltså, jag förstår att du är en lycklig 15-åring idag, Simon.





Här kommer nästa leksak..........





Jahaaa, du Robin, det här var verkligen en fräck bil
som du köpt !!!!
Vågar jag fråga vad den kostade ?
(Behöver naturligtvis inte svara om du inte vill)

Nu vet vi vart dina pengar kommer att ta vägen i framtiden.

........och här kommer en bild på mina båda brorsbarn
med deras motorintresse:

Gissar att min bror är lite avundssjuk nu....hehehe....





Till er båda :

Kör inte med huvudet under armen utan använd
insidan på skalet....livet är skört och jag är rädd om er grabbar !!!






Dagens tänkvärda :

Det kostar ingenting att visa omtanke,
värme och uppskattning.



Love you guys !!

Här kommer massor med kramar från en stolt faster :-)








Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Vilka fina leksaker som Simon Ock Robin har det gäller att ha förmögna föräldrar och det förstår jag att Simon och Robin har. Det är bara att gratulera. Kör försiktigt.



Kram Farmor på stan


2008-09-12 @ 14:37:54

Postat av: Bir

När barna var små tyckte man att dom var så gulliga. Jag undrade hur det skulle bli när dom blev stora. Nu är båda stora och mamma är stoltare än någonsin! Varje ålder har sin charm!!


2008-09-12 @ 17:55:01

Postat av: Marianne

Ja stolt ska du vara Birgitta för dom är jättefina.


2008-09-12 @ 18:38:23


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0