Cattis e´hemma igen....tjooohooo....


Cattis kom hem igår kväll kl.23.30 efter en händelserik och
tuff vecka med YFU i närheten av Hamburg.
Som mest sov hon ca 4 timmar en natt.
Det blev inte mycket sömn på grund av att ledarna använde
natt-timmarna till att planera vad som skulle hända dagen efter
med YFU-ungdomarna.
Uj uj uj......hon har mååånga timmar att ta igen i sängen.
Hon ligger förstås fortfarande och nannar kudden.




Hoppas verkligen att hon använder sin söndag på ett lugnt
och stillsamt sätt....måste ju samla nya krafter till skolarbetet
som stundar i morgon och igen........
.......Tufft med luft !!!!


Är allt bra med er alla ???
Ni ligger väl mest i solen och gottar er förstår jag...fniss!!

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Hurra nu är Cattis hemma välbehållen. Det är bra med sådant arbete man lär sig mycket. I dag har jag varit på högmässa i kyrkan och sedan bjöd dom alla som fyller jämt på lunch. Jättegot hade fått inbjudan för en månad sedan. Ta det lungt Pia. Kramisar.



Oma in der Stadt.


2009-04-26 @ 16:29:27

Postat av: Vindruvan

Jag lovar att jag tar det lugnt....ända tills i morgon bitti för då är planen att bege mig till Wurmtal och köra min runda igen...ny vecka..ny kraft....hihihi...


2009-04-26 @ 20:16:13

Postat av: Vindruvan

God morgon allihopa!

Jag skulle göra ett viktigt inlägg här på bloggen nu på morgonen, MEN jag kommer inte in "bakom" bloggen där inläggen görs...ni får helt enkelt ha lite tålamod idag.

Tjingeling


2009-04-27 @ 07:09:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0