Jättetrevligt besök.....


Halloj allihopa !!

Som ni har märkt så har jag inte haft någon tid över att
fixa någon underhållning här på ett bra tag, men jag ska försöka
skärpa mig...jag får helt enkelt göra som Pernilla Wahlgren,
hon är aktiv med allt möjligt på dagtid så den tiden att hålla sin blogg
vid liv det är nattetid då allt är tyst och lugnt omkring henne.

Varför har jag inte haft tid då kan man undra..??

Joooooo, vi har ju jättetrevligt besök här hos oss nu....
Kolla in hur bra vi har det..!!




Den här bilden togs igår efter en mysig promenad i Wurmtal,
mitt i promenaden så hade vi turen att springa på ett vattenhål.
Vicken tur..!!
Vi som var sååå törstiga      




Till ölen var vi bara tvungna att äta den underbara tyska bretzeln...

......




Naturligtvis var vi på Teuterhof, det är Maris bästa
ölträdgård, sååå jag misstänker att hon e´lite avundssjuk nu....fniss!!!





Massor med goá kramar till er ALLA från
Gittan Håkan Robin Simon Cattis Tobbe och Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vad mysigt ni har. Jag blir riktigt avis.


2009-04-07 @ 21:35:55

Postat av: Bir

Du far ta planet hit. Tobbe hämtar i Düsseldorf.


2009-04-07 @ 21:50:47

Postat av: Marianne

Kommer...


2009-04-08 @ 08:02:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0