Ensam hemma....


Tobbe jobbar typ här någonstans (kolla pilen) idag och i morr´n.





Jäpp, då var det dags att börja vänja sig så smått igen
med att han kommer fara som en jojo fram o tillbaka
till Nürnberg som ligger i tyska Bayern.
Egentligen hade det passat bra att hänga med dit
den här veckan, men när det bara blev över natten så
fanns det lixom ingen mening med det.

Just nu känns det ju ok eftersom han kommer tillbaka
i morr´n igen, men det kommer kanske bli längre
perioder längre fram och det är ju jobbigt förstås.
Men men, vi är inte där än......allt kan förändra sig som ni vet.


Här kommer lite bilder som vi tog i Nürnberg förra året....













Misstänker att du snart sitter med en goooood öl i handen....eller ??


Nääääääe ni nu ska jag hoppa upp på Wii Fit Balance board och
köra ett svettigt träningspass....bra för fett förbränningen sägs det....fniss!


Har det hänt något under solen idag ??
Det är fritt fram och kackla av sig...det vet ni väl ??
Tobbe du kanske kan göra ett gästinlägg....det ÄR ju så jättekul !!

Jag har iallafall inte tid mer nu...





Tjing på er /
Druvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Druvan, Wii fit balance board lät intressant. Förklara, visa...


2009-04-23 @ 19:43:35

Postat av: Linda

Idag har det inte hänt något speciellt, har varit ute hela dan på jobbet i den härliga vårsolen (måste erkänna att så här års har man ett VÄLDIGT HÄRLIGT jobb) Man får liksom betalt efter vinterns alla av och påklädningar, hänga in i torkskåp m.m. Från det ena till det andra så var det dax för ultraljud igår igen. Alla mått, inre organ, hjärna, hjärta och moderkakan såg bra ut, och räkan hade blivit ca.18cm lång, den får byta viktklass till en kräfta nu, eller snarare hummer kanske. Min trötthet har försvunnit sedan ett par, tre veckor sedan, jag somnar aldrig i soffan längre. Mår bara bra och börjar känna att det finns något därinne som kräver en x-tra smörgås framåt kvällen. Tack och hej-leverpastej.


2009-04-23 @ 20:04:30

Postat av: Anonym

Oel ?, Naedu, haer aer vi serioest arbetande.

Tidigt i saeng (kanske mest foer att jag fick gaa upp kl 5 i morse foer att ta taaget som gick 06:00.)

Hepp


2009-04-23 @ 20:06:40

Postat av: Bir

Pia, du måste ha gått ner massor med kilo sen du var i Nürnberg förra året. Staden ser ju jättemysig ut så du får följa med maken nästa gång.


2009-04-23 @ 20:51:59

Postat av: Farmor på stan

Hej Pia Har du hört något från var lillflicka den här veckan. Pia ha det så bra fast du är ensam.

Bir. den lilla hummern kallar jag för lillpojken.



Ha det så bra och kramisar på er alla



Oma in der Stadt.


2009-04-23 @ 21:44:54

Postat av: Ritva

Vad roligt att se bilder från Nürnberg där jag var drygt 20 år sedan.Stefan arbetade ju på Siemens.

Just nu är han i Hannover på mässan, eller inte nu på kvällen (hoppas jag).

Jag har varit runt affärer och blivit alldeles tokig av alla härliga vår/sommar kläder. Köpte mest till tösen men hittade ett par snygga jeans billigt. Sedan satt jag i simhallen under tösens simskola.

Under lunchen hann jag njuta lite av solen.


2009-04-23 @ 22:35:42

Postat av: Vindruvan

Jaa, Nürnberg är en mysig stad....faktum är att jag har en liten längtan att just kunna komma dit igen nu när sommaren är på intåg. Vi var ju där i juni förra året....mysigt mysigt....vad min vikt beträffar så vet jag själv inte om det har förändras från då och nu, känner mig fortfarande stor och mullig, tack ändå för kommentaren Gittan, det ska bli ändring på det NU(igen)...



Jäpp jag har haft det bra i min ensamhet, en natt e´ingen natt, det var rätt skönt att få rå sig själv bara.

Har inte hört något mer från Cattis, jag misstänker att hon har fullt upp.



Roligt att räkan har vuxit sig till en hummer....fniss!



Jag ska göra ett eget inlägg om Wii Fit Balance träningen när tiden finns, jag lovar.



Men Ritva...på något vis känns det som om jag har missat ditt växande intresse för shopping av kläder.

Förr var det inte särskilt intressant från din sida vad jag vet. Kuul är det i allafall, men tänk på att det kan belasta kortet rätt tufft om du sätter shoppingsidan till...hehehe....



I säng tidigt....hehehe....ville du att vi skulle gå på det Tobbe...hehehe...

Love you !!



Kul att ni kommenterade flitigt igår!

Men jag ska väl inte behöva uppmana er att det är ok att kackla runt...NI VET ATT DET ÄR BARA ATT KACKLA NÄR LUSTEN FINNS !!



Kram till er alla


2009-04-24 @ 10:51:33


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0