Det är rörigt överallt....




VAD det är rörigt här hemma !!!!!
Hur ska det kunna bli snyggt och i ordning igen ???
Den frågan ställer jag mig.
Visst vi har köpt en möjlighet till att skapa reda,
MEN det innebär ju att andra saker runt omkring
som inte får plats skapar oredan.





Det känns rörigt och upp och ner i varje rum
för tillfället, hur nu det kan vara möjligt ???

......eller oxå är det bara i mitt huvud som det står
skrivet med stora bokstäver K A O S !!!!
......eller vad tror ni ???


Jag vill kunna tro att det kommer bli bra till slut,
men just nu ser det MÖRKT ut.

Tålamod Druvan tålamod !!!







Kommentarer
Postat av: Marianne

Precis Druvan, tålamod. En sak i taget. Allt faller ändå på plats till slut.


2009-08-31 @ 15:47:19

Postat av: Vindruvan

Tror du verkligen att det är så enkelt ??


2009-08-31 @ 15:53:13

Postat av: Marianne

Jaaa...det är som att lägga pussel. Man kommer alltid till sista biten oavsett hur lång tid som förflyter på vägen.


2009-08-31 @ 19:40:46

Postat av: Mari

Du får la städa då :)


2009-09-01 @ 13:54:07


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0