I´m here again....


Här hos Vindruvan har det varit.......



........som ni säkert har märkt.
Jag har endast varit inne på datorn en kortis när vi var på Öland
för att ladda upp lite bilder på Facebook som ni kunde kolla på
annars har jag inte haft möjlighet att surfa runt i cyberrymden.
Det var faktiskt sköööönt.
Lite dåligt samvete har jag förstås haft under tiden....då det finns
en del av er som har fyllt år under tiden och jag har inte gjort några
grattis hälsningar här på bloggen, sorry !!!
STORT GRATTIS till alla er som känner er träffade !!!!
Finns kraften hos mig så kommer hälsningarna komma i efterhand,
men jag lovar inget eftersom jag själv inte funkar som jag borde för tillfället.
....och dessutom saknar jag foton....och då är det lite krångligt att göra
födelsedagskorten.....


Hoppas att ni har haft en skön och avkopplande sommar =)
Skriv gärna och berättta vad ni har haft för er.



En dag........när tiden och lusten finns så........
skulle jag vilja få ett snyggt och stilrent utseende på min blogg.....
.......jag är liksom väldigt trött på att se hur den ser ut just nu.......
.......förresten jag behöver kunskapen dessutom.....var köper man den ???
Najaa, vi får väl se om den biten går att lösa en dag.
Det är ju fortfarande sommarväder och då tänker jag inte tillbringa
särskilt mycket tid vid datorn så det så, alltså, tålamod till er alla.

See ya =)

Kramar från Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Hej och välkommen tillbaka till bloggen.

Tråkigt att semestern gick inte helt enligt planerna. Hoppas ni alla mår bra nu.

Själv har jag redan installerat mig i arbetslivet för en vecka sedan. På torsdagen börjar skolan. Då blir det trötta ungdomar som får mat i skolan och har annant en dataspel på skärmen på kvällarna.

Hoppas det blir några varma sommardagar och kvällar att kunna njuta av.


2009-08-17 @ 18:43:42

Postat av: Vindruvan

Tack för dina välkomstord, det värmer !!


2009-08-18 @ 12:46:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0