På 4 hjul......


Cattis dröm är ju förstås att en dag ha råd att köpa
en egen bil som hon kan ratta runt med....

......den dagen dröjer nog
för det är ju ingen billig historia som ni vet.

Men vem har sagt att man måste köpa en bil på 4 hjul
när man har tagit körkort ???
Funkar det inte lika bra med dessa ??
Visserligen 4 hjul på vardera fot, borde juh funka det med,
det bör ju i allafall bli stadigare förstås.......
Ähum.......eller oxå inte......







Ena är Marcels och den andra är Cattis.....









Nääääeeee Marcel
Jag kommer att ramla omkull när du försöker hjälpa mig.
Jag fixar det hellre själv........






Inte så fort
INTE SÅ FORT SAAAA JAG !!!!!

HJÄÄÄÄÄLP !!!!!




Vi reserverade en plats på ortopeden för säkerhets skull.....hehehe.....


Tjaoooooo / Druvan





Kommentarer
Postat av: cattis

hallo?? naagon där?? Det som brukar dyka upp kommentarer direkt här ;) Kan i alla fall tala om att jag klarade mig tillbaka hem levande :) saa det blir nog flera aakturer fraan och med nu :D

puss o kram

och hälsningar till alla er i sverige :-*


2009-08-22 @ 13:08:40

Postat av: Linda

Här har vi haft fullt upp med Augustifestivalen i helgen. Marknad, tivoli, fyrverkerier m.m. så det har inte blivit några kommentarer, men nu är jag här o lämnar lite fotspår. Du såg ut som Bambi på hal is, Cattis! Kanske är tryggare att köra bil, eller!? Ni såg ut att ha roligt i alla fall & så länge det inte slutar på ortopeden så är det väl bara fortsätta att tuta o köra. Kramelikram.


2009-08-22 @ 22:37:48

Postat av: Marianne

Brukade inte du åka inlines? Eller är det många år sedan? Åren går ju så himla fort så man hinner inte med


2009-08-23 @ 08:27:32

Postat av: cattis och marcel ;)

Hej svejs =))

Marcel aakte nog inlines redan innan han kunde gaa...:D (verkar saa i alla fall =D)...Han körde 40 km med dem häromdagen, saa där har vi ngn som verkligen kan aaka!!:) Jag aakte lite inlines när jag gick i grundskolan men efter det saa har jag inte aakt en enda km saa jag har visst glömt lite hur man gör :P Men nu ska vi friska upp minnet, saa om en stund ska vi iväg igen (efter att ha kollat paa dagens fotbollssammanfattning, där alemannia spelade oavgjort)

Ha det saa bra

kramisar

Cattis och Marcel


2009-08-23 @ 19:44:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0