Vardagen är här....


Vardagen har kommit ikapp oss.
Cattis har startat sista året (13:e skolåret) i skolan,
Tobbe har börjat jobba och jag fortsätter där jag slutade,
nämligen att ta hand om hemmet    
och dessutom började jag veckan med att besöka doktorn igen (!!!!!!).
Snart flyttar jag till en öde ö för det är i lugnet som jag funkar
bäst konstaterade jag under semestern.
På Öland var mitt blodtryck tipp topp, sen barkade det utför igen...
...och nu vid läkarbesöket ligger det på gränsen.
Det positiva är att läkaren beslutade att jag ska fortsätta med min
medicin i den "låga" dos (jag anser att den är hög, vill juh inte medicinera alls)
som innan semestern, sen får vi se vad
min kropp säger, har återbesök om en månad ungefär.....

Jag frågade om jag kunde återvända till plasmagivningen nu och
då blev han väldigt eftertänksam och svarade....
- Ja om de vill ha dig   

....Hääääh....
Vadååå är jag inget attraktiv på marknaden längre ??
Förbrukad......har överskridit bäst-före-datum......dags att
bytas ut mot något fräschare......livet är inte rättvist !!!!
Jahaaaa, det betyder kanske att jag borde vänta lite till, eller ??



Dagens tänkvärda:

Du KAN få allt. Men du kan inte
få allt på samma gång.


Det är bara att gilla läget och fortsätta kämpa.......


Kramis till er alla / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Kram på dig med Druvan. Du är BÄST!


2009-08-19 @ 11:17:50

Postat av: Vindruvan

Är jag ??

....och jag som tycker att DU är bäst...hihi...

Kramis tillbaka


2009-08-19 @ 12:40:43

Postat av: Marianne

Ska vi ta en fight?


2009-08-19 @ 16:17:38

Postat av: Vindruvan

Sure !!

Men du måste först anställa ett par starka män med muskler och även ett par kvinnor med munläder av stål för annars har du inte en chans mot mig =)

Tjingeling !


2009-08-19 @ 16:22:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0