Blomkorg


Näääeeee.......
.....tänk va´ tiden rusar iväg, det var inte alls förra året jag köpte dessa två
(ja de är 2 stycken fast att det är bara en som syns i bild)
blomkorgar, det var i mars 2007 jag köpte dem, tur att kameran finns som minneshjälp
när inte huvudet är med mig.

Visst är korgarna fina ??
Hade som sagt tänkt att använda dessa i år också för att dekorera med vårblommor i,
men de är inte alls lika charmerande att fixa med i år....hmmm....himmlars !!!

Ja ja....det är väl bara att fixa med nya krukor.....en hållbarare variant den här gången.




De var fina så länge de varade.....


Nattiskramar / Druvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina korgar med jättefin dekoration! Sånt som bara Druvan kan. Kram Kram.


2009-02-28 @ 14:02:49

Postat av: Vindruvan

Tack, roligt att du gillade mitt deko, men det är inte bara sån´t som Druvan kan, du kan det lika väl som jag !!!


2009-02-28 @ 22:02:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0