Bodyguard


"Oma in der Stadt" var lite orolig över Cattis säkerhet.
En så´n här söt cowgirl behöver en bodyguard, tyckte hon.
Det kan jag ju hålla med om....är ju rädd om min tjej !!




Oma, du behöver inte vara orolig !!!
Inatt när hon jobbade på restaurangen så satt hon i kassan
för att ta betalt av karnevalssugna firare och alldeles bredvid
henne stod just security för att hålla säkerheten på topp.
De såg till att Cattis hade det alldeles tryggt och skönt i sin lilla
"kassabur".



....Tryggt, eller hur ??


Själv fick hon se till att inte ge några som helst uppmuntrande blickar
eller leenden för DET kunde lätt misstolkas av det manliga könet.....
....typ "Ska vi gå hem till dig eller till mig ?"
KARLAR alltså !!!


Efter arbetets slut blev hon sedan hemskjutsad av en mycket god vän.
Det kändes ju väldigt tryggt och skönt, TACK  Marcel, du är guld värd !!

Hon var hemma här vid kl.04.30 tiden i morse så nu sussar hon
kudden för fullt.
Själv satte jag på en tvättmaskin vid den tidiga timmen, för att
hon ska kunna ha fräscha kläder under resten av karnevalsdagarna.





Hon luktade HEMSKT när hon kom hem.
Askkopp är bara förnamnet....iiiish....!!!

Nu ska jag ut en sväng.

See you !

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Nu kan Oma vara lugn för sitt barnbarn när hon är så är besködad Kram



Oma in der stadt


2009-02-20 @ 15:56:33

Postat av: Faycal

WAOOOOOW, Cattis är verkligen jättefin!!! Kusin Joel kände igen henne direkt på bilderna. Han pekade för fullt o talade om att Cattis var där o att hon bor i Tyskland med Tobbe o Pia. Skönt med Fredag ni, eller hur! Trevlig helg på er. Kram Linda.


2009-02-20 @ 17:50:11

Postat av: Linda

Oj, glömde byta namnet på avsändaren......


2009-02-20 @ 17:51:37

Postat av: Bir

Var tog lösögonfransarna vägen?

Pia ska inte du sova halv fem på morgonen?

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Robin o jag har haft en lugn vecka, både Simon o Håkan har varit ute o rest. I morgon kommer Simon äntligen hem, jag längtar!! P.S. Håkan kom hem i går.


2009-02-20 @ 18:29:26

Postat av: Vindruvan

Roligt att Joel känner igen Cattis utan problem, honom kan man inte heller lura...hihihi...



Lösögonfransarna är på i förra inlägget då Cattis skulle in till stan med kompisarna på dagen i torsdags, hon hann hem emellan innan det var dags att arbeta på natten och då sa hon att jag kan inte arbeta med dessa fransar...störde väl lite att ha dem blinkande i ögonvrån hela tiden. Så det här kortet som är taget är straxt innan hon ska till jobbet...dock utan fransarna.



Jaaa, jag borde ha sovit vid den tidiga timmen, men du vet orolig liten hönsmamma som jag är, kunde ju inte sova så riktigt :-S



Ha det gött !!



Kramis / Druvan


2009-02-21 @ 10:48:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0