gissningslek dag 5, naer kommer svaret ?

dag 5: 1,4,6 poang


Ledtraadar

==========

Samma tidszon som vaestra central afrika

De har arrangerat VM i fotboll

Denna staden har arrangerat OS

Staden anses av maanga ha vaerldens baesta klubblag i fotboll. Tyvaerr har de ingen hemma-match medans jag aer haer.


Vad haende igaar ?

Tja, jobb jobb och mera jobb. startade vael ungefaer 09:00 paa morgonen och vi gick daerifraan vid 21:00-tiden. sedan blev det en bit tapas vid en av alla de smaa tapas barer som det finns saa otroligt mycket av i denna stad.
Det finns ett till lag i denna stad som spelar fotboll i hoegsta ligan.

De hade hemma match igaar. Deras arena ligger precis bakom daer vi jobbar. Hade hoppats kunna gaa paa deras hemma match men ack vad jag bedrog mig. Faar vael bli naesta gaang antar jag.


Lite bilder
========

Var aer Tobbe?
Nu maaste det vael vara solklart ?



Haer putsas det in i det sista. Till och med stolparna skall putsas



Vestibulen paa ericssons hall
Foere



Efter




Info disken




Relax avdelning, med bar till vaenster, och till hoeger.
Nu skall ni inte tro att det aer foer oss som jobbar haer,..







Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Jäpp....allting e´solklart !


2009-02-16 @ 09:49:09

Postat av: Farmor på stan

Solklart alltså Europa Spanien Barcelona Kram



Oma in der stadt


2009-02-16 @ 10:03:28

Postat av: Caroline

Jag gissade på Barcelona redan i torsdag den 12/2 under kommentar på Evelinas namnsdag. Var jag inte först då???



Hälsningar från ett snöigt Tandådalen.


2009-02-16 @ 12:10:30

Postat av: Caroline

kanske var jag inte helt tydlig i mitt svar, men det är väl ganska så självklart att Barcelona ligger i Spanien som ligger i världsdelen Europa-


2009-02-16 @ 12:13:24

Postat av: Marianne

Hej Carro



Såg lilla filmsnutten på Chirsters mobil som ni skickat. Gustav är för härlig: Hej mommo o moffa bajskorv.


2009-02-16 @ 16:25:03


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0