KARNEVAL















KARNEVAL 2009

Det här är typisk karnevalsmusik.........





 



 


 



 



 


Jag lovar att det är allsångsparty inne i stan till så´n här
musik från och med kl.11.11 i morse till och med tisdag
eller nå´t....ju fullare desto roligare......ähum....eller också inte.
Sjukvårdspersonalen kommer ha FULLT upp under hela karnevalen,
stackars dem !!!


Som ni ser startar karnevalen idag och jag lovade ju
att visa bilder på min söta cowgirl innan hon stack in
till stan och gjorde den osäker tillsammans med alla
andra karnevalsfirare........
Håll till godo !!!

ÖCHER ALAAAAAAF !!!!!





/ Druvan






Kommentarer
Postat av: Anonym

Alaaaaaaaaf, alaaaaaaaf

Hepp


2009-02-19 @ 15:13:42

Postat av: Vindruvan

Här verkar det vara mer eller mindre dött....?!

Jag får väl spela lite karnevalsmusik och liva upp stämningen lite....hehehe....



Tjing Tjong ;-)


2009-02-19 @ 19:48:54

Postat av: Leonora

sv; Jordgubbar llr hallon är det underbaraste :D

2009-02-19 @ 20:13:05

Postat av: Farmor på stan

En sån megasöt tös får ni inte skicka ut på stan själv, ni borde ha en eller två body guard med henne

från port till port Kram



Oma in der stadt


2009-02-20 @ 09:20:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0