Liten som en räka


Liten som en......



....går inte att.....




.......hehehe.......


JÄTTESTORT GRATTIS

till räkan som snart förändrar utseende till en söt liten.......






Vill ju veta ALLT....eller kanske inte direkt ALLT...... 
.....ehummm....blommor och bin kan jag redan så den biten
kan ni ju bespara mig, men det finns ju så mycket mer att få veta !!!

Skriv och berätta !!!

Lycka Till kramisar till Faycel & Linda från

Druvan....snart moster i dubbelpack....hehehe....spännande !!!





Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS till er som gissade rätt, det var inte så svårt kan jag tänka mig, men lite kul blev det, eller hur. Det är ju klart att Bir skulle vara först, om inte Pia menade att den lilla lusen var en så kallad räka. Pris har vi inte funderat på ännu, återkommer om det. Jag mår lika bra som när jag var med Joel. Den obeskrivliga tröttheten intar sig mellan 20.00-21.00 om kvällarna. Jag kan vara helt inne i tv-programmet när någon plötsligt slår mig med en hammare i huvet så jag slocknar på stuberten. Var på första besöket hos barnmorskan igår & alla värden såg bra ut. Första ultraljudet kommer att ske på Cattis födelsedag, kul va. Preliminär ankomst 25/9.


2009-02-28 @ 14:00:38

Postat av: Faycal

Grattis Birgitta du van en trisslott


2009-02-28 @ 16:01:54


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0