Nytagen bild


Jag stressade ihop en nytagen bild på eran Druva
allt för att ni ska kunna må lite bra idag....hehehe....
det är bara att plocka fram bilden på näthinnan när det
känns lite tungt så är ju hela daaaaan räddad....eller hur ??

Vem vill DU skänka DITT leende idag ???


Jag sticker in till stan nu.......
Håll tummarna att bussen går som den ska,
jag menar det ligger ju lite pudersnö här hos mig
och det mina vänner kan orsaka kaos i trafiken.
Vana vid snö...?!
Näeeee, skulle inte tro det.
Fast det e´klart...Cattis har lyckas ta sig till skolan i morse
så då ska det väl inte vara några problem....eller ?!?!








Ha en toppendag, det ska jag ha....

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Hej Pia ingen ommenterar din blogg jag måste sriva att jag är på banan i alla fall. Hur är det med tjejen som arbetar extra har det varit någon betal arbete jag är nyfiken? God natt ocj sov gott.



Kram Farmor på stan


2009-02-04 @ 21:49:20

Postat av: Farmor på stan

Hej Pia ingen ommenterar din blogg jag måste sriva att jag är på banan i alla fall. Hur är det med tjejen som arbetar extra har det varit någon betal arbete jag är nyfiken? God natt ocj sov gott.



Kram Farmor på stan


2009-02-04 @ 21:50:45

Postat av: Bir

Hur blev din dag Druvan?

Här har det varit bra. Ingen snö här.

Var är Linda? Det var länge sedan jag såg dig här på bloggen. Använder du Facebook eller?


2009-02-04 @ 22:44:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0