Me Like......Chocolate !!


Jag har ännu inte kommit igång med min brukliga träning
ute i spåret under höst och vintertiden som just nu råder
eftersom min rygg inte fixar det här med kylan...
Men ju närmare våren vi kommer, ju närmare spåret
kommer jag....kan ju behövas....hehehe....

Träning och choklad är två skilda saker som ni vet,
det ena är bättre än det andra.
Välj vilket som passar dig bäst och berätta varför du valde
just det alternativet...!
Jag har redan valt....hehehe....kolla här !





Ska nog ta mig en lång promenad nu iallafall,
det sitter ju inte i vägen........

Ha en bra dag.....vad du nu håller på med idag...?!

Kramis / Druvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0