Samma level


ORKA...?!





Näeeee, inte alltid.......
Mitt humör och min energi till livet är nere i källaren för tillfället.

Jag är nog lite trött idag........
Ligger efter med min skönhetssömn.

Kanske borde ta en powernapp efter lunchen
det borde nog hjälpa, eller vad tror du ?

Hjälper säkert.....men att tillåta sig själv att göra en så´n sak
det är minsann svårare. Det är verkligen mitt problem...

Jaaa....vi får se hur det blir.....lunchen har inte hamnat i kistan ännu
kanske blir piggare då...?!

Ha dé / Druvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Jag hämtade posten nyss. Nu har tomten kommit, så Simon kommer att bli glad när han kommer hem.

P.S. glöm inte att gå ut så du får frisk luft Pia. Det brukar hjälpa när humöret är i botten.


2009-02-16 @ 14:22:20

Postat av: Marianne

Mobile World Congress in Barcelona 16-19 februari


2009-02-16 @ 16:28:13

Postat av: Marianne

Förresten ni vet väl att min tidigare granne Globen har bytt namn till Ericsson Globe. Men vem kommer att säga det?


2009-02-16 @ 16:29:37

Postat av: Marianne

Jaa Carro du var 1,5 timme före Stephan.


2009-02-16 @ 16:32:23


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0