Victoria & Daniel


Jag VET att jag är en dag försenad med att
publicera det här förkunnandet med att Victoria och Daniel
äntligen har förlovat sig och att det sen står giftermål på
deras agenda under försommaren år 2010.
Men jag ville inte ta bort ......




.....från vår familj, födelsedagsfirande Dennis var ju faktiskt
viktigare att uppmärksamma, eller hur..?!
Misstänker att Kronprinsessan och hennes Daniel fick nog med
uppmärksamhet igår ändå, de saknade nog inte min uppmärksamhet
något nämnvärt och dessutom hade ni alla full koll ändå ute i era stugor
vad som förssiggick genom all mediabevakning.....jag behöver alltså
inte vara erat nyhetsankare.
Det betydde att kungafamiljen fick stå lite i skuggan av Druvans familj igår,
men idag är det helt ok att de får träda fram och tala om vad de vill ha sagt.
Ni har hört talet förut, men det skadar inte att lyssna på det igen.
Håll till godo !








STORT GRATTIS OCH LYCKA TILL I FRAMTIDEN






ÖNSKAR DRUVAN






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0