Fredagsvägning


Vill inte titta !!!!



Kan någon annan läsa av displayen åt mig....?
Det kändes lite så i morse när jag klev upp på vågen eftersom
jag visste med mig själv att jag hade små fuskat under veckan.
Fick förstås mig en skarp tillsägelse från Mari igår kväll att jag
skulle ta det här på större allvar och INTE tillåta mig att fuska.
Ju snabbare når jag min målvikt e´klart.
Dessutom sporrar det ju när visaren pekar neråt.....
....och om jag inte hade fuskat hade det förstås gått ännu bättre.




Men jag är ändå stolt över att det står ett minus framför mina siffror.
Mari ringde och kollade mig i morse och hon var också stolt över mig
 .......hon är hård men rättvis......TACK gumman du är guld värd !

Kolla här.......




Nu ska jag bege mig ut i köket och baka bröd.....hehehe....
Får vi se hur långt min karaktär sträcker sig att låta bli att äta det.
Jag bakar ju bara till den övriga familjen just nu.


Dagens ord:

Själen bor i våra kroppar.
Därför är det också viktigt att ta hand om kroppen.
Vad kan du göra för att ta hand om din kropp idag ??

av Mia Törnblom






Tjing så länge !

/ Druvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag haaller med Marie,

du skall haalla dig i skinnet.

Det blir mer popcorn till mig daa!

Hepp


2009-01-30 @ 13:04:43

Postat av: Ritva

Jag har skickat mail som du gärna får skicka vidare. Dygnet har verkligen för få timmar. Jag hinner aldrig läsa tillräckligt böcker utan att nästan somna med dem.


2009-01-30 @ 22:34:02


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0