I need a kick in my.....ehm.....jaa ni vet var





Idag har jag visst svårt att sparka igång mig.
Sitter i sängen fortfarande iklädd min morgonrock,
det är så att jag får dåligt samvete.
Ja ja jag vet.......borde inte ha det.......men ni som känner
mig vet hur jag är.
På sista tiden har jag blivit tvingad att släppa på mina
egna principer pga att min kropp inte vill med mig......
......och det mina vänner det slår hårt tillbaka mot mig.
Sorry, över mitt gnäll, men det måste UT så jag kan
komma  vidare i mitt försök att kränga mig ur morgonrocken.

Ska nu färdigställa mitt lilla uttalande och ta ena benet före det andra
och bege mig in i duschen......
.....kanske kommer ut som en ny människa därifrån, vem vet.


Morgonmuffliga kramisar
från Druvan





Kommentarer
Postat av: Mari

Om du skall gnälla så gör det ordentligt och be inte om ursäkt för det.

Jag gör dig gärna sällskap med att sitta i morgonrocken hela dagen, en god bok och en kopp kaffe. oj,oj vilka önskedömmar man har! Dottern kallar


2009-01-13 @ 10:51:40

Postat av: Tobbe

annars har jag en hoeg med klaeder som behoever strykas, ett nattduksbord som maaste staedas. X-antal smutsiga klaeder som behoever tvaettas.

Naer du sedan har faat upp aangan kan du boerja maala och saetta upp tapeter. Efter lunchen kan du ju byta golv i V-rummet, planera nya koeket och goera rent i bastun.

det var allt foe idag, jag vill ju inte att du skall foerta dig. Du maaste ju vara fraesch naer jag kommer hem.

Hepp


2009-01-13 @ 12:25:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0