Livstecken


Här kommer ett litet livstecken från mig........



......vi har kommit hem igen.

Bil och båtfärden gick bra.
Inget snökaos och heller inga vågor på vattnet....sköööönt !!!
Vi valde i allafall rätt dag att fara hem på.....vad vädret beträffar
både om man ser ur Sveriges perspektiv och även ur Tysklands.

Jag har inte varit särskilt aktiv här som ni säkert har märkt,
men ibland är det skönt att ta ett litet break.
Nu är jag i allafall tillbaka och jag ligger lite efter med publicering
av en del bilder sedan vi var i Sverige, ska göra mitt bästa och försöka
ordna med det vartefter, ha lite tålamod bara.....Rom byggdes inte
på en dag som ni säkert vet........
.....och jag är som Skalman....ibland ringer min mat och sovklocka
och då har jag ingen tid att sitta här och knappra.
Tänkte i allafall förmedla en del bilder som togs så sent som idag,
MEN det blir i nästa inlägg.....hehehe......e´ni nyfikna nu ???
Braaaa, fortsätt med det.......då tränas ju erat tålamod.....hehehe.....

Tjing så länge.........

från Druvan





Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅHHHHH, va kul att Druvan "is back"!!! Vi väntar med spänning på bilderna..... Love you. Kram Linda.


2009-01-05 @ 22:40:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0