Servitris i Mexico....


Våra varmaste tankar finns hos dig, gumman, just nu !!!
Hoppas allt går bra ;-)
Lycka Till sparkar från Mamma & Pappa !!




Kan ju berätta för er som inte redan vet.....
Cattis håller som bäst på med sin provanställning på en
Mexikansk restaurang mitt i stan just nu.
Hon pratar ju spanska flytande så det måste ju vara ett stort plus
i allafall.......
Får hon jobbet så kommer hon jobba där parallellt med skolan.
Spännande värre......kul att få tjäna egna pengar.





Ärligt talat vet jag inte hur hennes timmar på dygnet kommer att
räcka till, men det är hon vuxen nog själv att ansvara över.
Ett som är säkert är att pengar behöver man när man är ungdom
och de växer ju som bekant inte på träden.

Den här prövningen klarar du med lillfingret ;-)

STORT Lycka Till
önskar

Mamma & Pappa




Kommentarer
Postat av: Ritva

Lycka till Cathrine med arbetet. Egna pengar och erfarenhet från arbetslivet är bra att ha.


2009-02-01 @ 13:24:09

Postat av: Bir

Hoppas det gick bra i går/natt och att Cattis får jobbet. Den där fina bilden är väl inte tagen den här månaden i alla fall. Här är det bitande kallt men tyvärr ingen snö. P.S. I går gjorde jag laxbullar.


2009-02-01 @ 15:29:37

Postat av: Cattis

ville bara säga...

....

......

JAG FICK JOBBET!!!! =)))))

;) det var jätte kul fast en himla röra i mitt lilla huvud innan jag fattade att man skulle ha salt till ljus tequila och kanel till mörk tequila....:D



Tack för alla lyckoönskningar!!!

puuuss


2009-02-01 @ 21:36:03

Postat av: Marianne

Jättekul Cattis! Grattis!

Det där med kanel har jag aldrig hört talas om. Du får demonstrera nästa gång vi ses.


2009-02-01 @ 21:58:01

Postat av: Vindruvan

Bilden på Cattis är tagen vid ett varmare tillfälle ute på Dalarö. Här hos oss är det också buskallt...brrr....



Kul att du även testade laxbullarna, Gittan, men jag misstänker att alla i din familj inte var lyckliga över den maten...hihihi....ingen nämnd ingen glömd ;-)



Jag hade inte heller en blekaste aning om det här med mörk tequila och kanel till, förresten jag hade ingen vetskap om att det fanns en möörkare variant överhuvudtaget....så påläst är jag på spritfronten.



Kramis till er alla!


2009-02-02 @ 08:33:41

Postat av: Linda

ETT STORT GRATTIS TILL DIG CATTIS, FRÅN EN MYCKET STOLT MOSTER!!!


2009-02-02 @ 21:33:48

Postat av: Ritva

Grattis Cattis och lycka till med tequila och annat mexicanskt.


2009-02-02 @ 21:55:20


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0